nazwa firmy usługowej

Grobo-Kop przemówił! Czy warto wybrać tak nietypową nazwę dla firmy usługowej?

Poznajcie Grobo-Kopa! Skąd pomysł na taką nazwę firmy usługowej? Czy opłaca się iść tą nazewniczą drogą?

Grobo-Kop to jedna z bardziej oryginalnych nazw na polskim rynku, chyba najbardziej nietypowa w swojej branży – na rynku usług grabarskich. Często widzimy ją tam, gdzie mowa o zabawnych nazwach dla firm. Co ciekawe, niejednokrotnie obok Grobo-Kopa pojawia się adnotacja „Nie mamy pewności, czy ta firma naprawdę istnieje”. Czy zatem Grobo-Kop to taka namingowa urban legend? Nic z tych rzeczy! Dotarliśmy do najprawdziwszego, jedynego w swoim rodzaju Grobo-Kopa i wzięliśmy pod lupę jego nazwę.

 

Czy jest Pan miłośnikiem RoboCopa?

Zdzisław Kłeczek, właściciel firmy Grobo-Kop (z uśmiechem): Nie, nic z tych rzeczy.

Skąd zatem pomysł na taką nazwę firmy?

Grobo-Kop: To nazwa, która przyszła mi do głowy w urzędzie podczas rejestracji działalności. Oferujemy usługi typowo grabarskie: kopiemy groby, robimy ekshumacje – stąd właśnie Grobo-Kop.

Spotyka się Pan z jakimiś komentarzami znajomych lub klientów na temat nazwy?

Grobo-Kop: Same pozytywne, z uśmiechem. Nieraz widzę, jak ktoś entuzjastycznie reaguje po przeczytaniu nazwy na naszym firmowym aucie.

Czy taka oryginalna nazwa firmy pomaga w biznesie?

Grobo-Kop: Myślę, że tak. Taka nazwa wpada w ucho, każdemu od razu z czymś się kojarzy. Jest zrozumiała dla klientów – nigdy nie spotkałem się z pytaniem „Czym się zajmujemy?”

Myśli Pan, że już sama ciekawa nazwa firmy usługowej może przyciągnąć klientów?

Grobo-Kop: Powiem w ten sposób: zgłaszają się do nas ludzie z całego województwa, naprawdę z odległych stron. Również urzędy: sądy, prokuratura, często właśnie do nas dzwonią lub piszą w sprawie ekshumacji. Być może jesteśmy jednymi z nielicznych, a może to właśnie nazwa firmy wpada im w oko…

Dziękuję za rozmowę!

 

1 komentarz

  1. Oryginalna nazwa może być kluczem do sukcesu. W przypadku tej konkretnej łatwo ją zapamiętać, a o bardzo ważne. I budzi pozytywne skojarzenia.

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *