Masz pomysł na nazwę firmy, ale nie jesteś pewien, czy jest ona wystarczająco chwytliwa i unikalna, czy spełnia założenia profesjonalnej nazwy? Nie wiesz, na jaką nazwę się zdecydować? Skorzystaj z konsultacji online, w ramach których weźmiemy pod lupę Twoje pomysły i poddamy je obiektywnej ocenie.
Konsultacje online w formie wideokonferencji lub rozmowy telefonicznej:
◼ Kompleksowa analiza nazw
Analiza językowa, semantyczna i brzmieniowa wykaże, co Twoja nazwa komunikuje klientom i jak prezentuje się od strony fonetycznej.
◼ Obiektywna ocena pomysłów
Dzięki szczegółowej analizie SWOT poznasz mocne i słabe strony Twojej nazwy oraz związane z tym szanse i zagrożenia w budowaniu marki.
◼ Wsparcie koncepcyjne
Bazując na naszym doświadczeniu, dowiesz się jakie techniki warto wdrożyć, aby dopracować obecne pomysły lub stworzyć zupełnie nową nazwę.
◼ Kreatywny warsztat namingowy
Poszerz konsultację o praktyczny warsztat w siedzibie Twojej firmy połączony z burzą mózgów i tworzeniem na żywo pomysłów na nową nazwę.
Skonsultuj pomysły na nazwę ze specjalistą od namingu, aby przekonać się, czy nazwa sprawdzi się na rynku:
dowiesz się, czy wybrana nazwa ma potencjał do budowy silnej marki
poznasz alternatywne rozwiązania, które pomogą Ci stworzyć idealną nazwę
podczas warsztatów zyskasz duży wybór konkretnych pomysłów na nazwę marki