nazwa biura rachunkowego

Nazwa biura rachunkowego z którą wyjdziesz na plus [PRZYKŁADY]

Jak nazwać biuro rachunkowe, aby wyróżnić się z tłumu? Zobacz sześć oryginalnych przykładów, które przełamują schemat i udowadniają, że w branży księgowej można zabłysnąć z fajną nazwą.

 

Gdy pojawia się temat nazwy dla biura rachunkowego, pierwsze słowa, jakie mogą przyjść na myśl raczej nie będą należały do zbyt wymyślnych. Bilans, Profit, Saldo. To często pierwsze odniesienia, jakie pchają się na szyld księgowości. Po dłuższym namyśle dochodzą do tego jeszcze łacińskie zwroty nawiązujące do branży.

Nie ulega wątpliwości, że ze względu na samą specyfikę działalności, nazwa biura księgowego nie może i nie powinna być zbyt frywolna, szalona i nonszalancka. Nie znaczy to jednak, że ma być nijaka i nudna, że ma powielać i utrwalać istniejące w branży schematy.

 

Nudę i rutynę warto przełamać na szyldzie. Dzięki temu nazwa wyróżni się z tłumu posługującego się schematycznymi, mało wyrazistymi nazwami, zainspiruje do bliższego poznania firmy, a przy tym łatwiej zapadnie w pamięć.

 

Jak wyróżnić się samą nazwą firmy? Zobacz sześć unikalnych przykładów z polskiego rynku, które mają na to sposób.

 

Humorystyczna nazwa dla biura rachunkowego – Brat Pit

Brada Pitta nikomu przedstawiać nie trzeba. Za to osoby szukające w Łodzi usług księgowych mogą poznać bliżej biuro rachunkowe Brat-Pit. Pit w klarowny i wyrazisty sposób nawiązuje do rozliczeń, do profilu działalności. O ile jednak sam „pit” nie byłby w nazwie niczym szczególnym, to już w połączeniu z Bratem zyskuje nowy wymiar i sprawia, że nazwa firmy zdecydowanie łatwiej zapada w pamięć. Oczywiście wszystko za sprawą upodobnienia jej do nazwiska aktora.

 

Profesjonalna nazwa dla księgowości – Laboratorium Rachunkowości

W działalności biura księgowego niezmiernie istotne jest trzymanie ręki na pulsie, bycie na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prześwietlenie tematu z każdej strony, aby w dokumentach wszystko się zgadzało. Skrupulatność i drobiazgowość można wyeksponować już na samym szyldzie – tak jak robi to Laboratorium Rachunkowości. To nazwa budująca profesjonalny wizerunek firmy poprzez odwołanie do laboratorium. Laboratorium przywołuje skojarzenia z drobiazgową analizą, zapleczem merytorycznym i odpowiednim przygotowaniem do świadczonych usług.

 

Nazwa o charakterze symbolicznym – Anioły Przedsiębiorczości

Prowadzenie księgi przychodów, rozliczanie podatku, przygotowanie rozliczenia rocznego to te podstawowe, namacalne usługi, które znajdziemy w ofercie każdego biura rachunkowego. Wsparcie księgowe możemy także rozpatrywać na nieco głębszym, emocjonalnym poziomie jako opiekę nad fiskalną stroną biznesu. Przedsiębiorca ma masę pracy na głowie, nie zna się na rozliczeniach, nie orientuje się we wszystkich zmianach w przepisach. Pragnie biura rachunkowego, które będzie czuwało nad rozliczeniami firmowymi, zaopiekuje się wszystkimi fakturami, tak aby sam mógł spokojnie prowadzić swój biznes. Nazwa Anioły Przedsiębiorczości idealnie oddaje tę opiekuńczą misję towarzyszącą firmie.

 

Nazwa biura rachunkowego działająca na wyobraźnię – Super Księgi

Spójrzmy prawdzie w oczy – dla większości osób księga przychodów i rozchodów to nie jest pasjonujący dokument. Daleko jej do wciągającego kryminału czy dobrej książki science-fiction, którą czyta się jednym tchem. A gdyby tak z pomocą nazwy dodać nieco magii działalności księgowej i uroku ciężkim księgom? W takiej otoczce księgi zyskują nowy wymiar = odwołują się do istoty działalności, a jednocześnie robią to w nieszablonowy, nieco baśniowy sposób.

 

Nazwa dla księgowego z dystansem – Księgowa Kolegi / Księgowy Kolegi

Księgowa kolegi to postać legendarna. To ta księgowa, która w rozmowach, mitach i opowieściach, potrafi dosłownie wszystko bez zająknięcia wrzucić w koszty. To ta księgowa, o której wielu słyszało, ale niewielu widziało na własne oczy. A tu proszę! Jest jak najbardziej rzeczywista w nazwie biura księgowego. Pytanie czy też wszystko bez wyjątku wrzuci w koszty?

 

Nazwa akcentująca konkretną korzyść – Rach Ciach / Co Do Grosza

W branży rachunkowej, obok nazw w języku polskim oraz angielskim, znajdziemy również takie „pisane” językiem korzyści. To nazwy pokazujące konkretne korzyści stojące na oferowanymi usługami: co przedsiębiorca będzie z tego miał. Przykład? Nazwa biura Rach Ciach, która na pierwszy plan wysuwa czas, szybkość, możliwość szybkiego i sprawnego załatwienia konkretnej sprawy. Masz pytanie? Dzwonisz lub piszesz do biura Rach Ciach i rach-ciach, wszystko staje się jasne! Inny przykład: Co Do Grosza. Biuro, które zapewnia na szyldzie, że wszystko zostanie rozliczone skrupulatnie i drobiazgowo – co do grosza.

 

Wciąż brakuje Ci pomysłu? Nie wiesz jak stworzyć nazwę dla biura rachunkowego?
Wyślij wiadomość, znajdziemy dobrą nazwę dla Ciebie:

     

    Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądanie zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, ul. Kazimierska 37D, 84-230 Rumia. Szczegóły w polityce prywatności.

     

    Komentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.