nazwa firmy elektrycznej

Elektryzująca nazwa firmy elektrycznej – jak ją stworzyć?

Odkryj pięć konkretnych wskazówek, które rzucą więcej światła na tworzenie nazwy firmy elektrycznej i instalacyjnej.

 

Można płynąć pod prąd, można płynąć z prądem, ale w dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie BEZ prądu. Sam rozwój gospodarczy nieustannie idzie w parze z energią elektryczną. Budowa nowych domów, obiektów użyteczności publicznej, rozwój infrastruktury – wszędzie tam w żyłach (przewodach) schowanych w ścianach płynie i będzie płynął prąd.

Nic dziwnego, że rynek usług elektrycznych ma się całkiem dobrze. W Polsce dynamicznie rozwijają się małe, jedno- bądź kilkuosobowe firmy instalacyjne realizujące zlecenia w niewielkich obiektach, głównie w budownictwie mieszkaniowym i małych zakładach przemysłowych. Chcąc zadomowić się na rynku i zgarnąć fragment tego elektrycznego tortu dla siebie – już nie wystarczy wyróżnić się dobrą ofertą czy niską ceną. Tak promuje się niemal każdy. Kluczowe, wręcz strategiczne znaczenie ma wybór odpowiedniej nazwy firmy dla elektryka.

 

Bagatelizujesz sprawę nazwy marki elektrycznej? Uważasz, że to „TYLKO” nazwa?

Pomyśl o swojej nazwie, jak o wizytówce, z którą Twój potencjalny klient zetknie się na samym początku. Tak zupełnie na samym początku – gdy klient jeszcze nie wie, jakie masz stawki i nie ma pojęcia jak dobrym jesteś fachowcem. Np. znajdując Twoją firmę w wyszukiwarce lub katalogu branżowym. Spójrz na nazwę jak na tę cząstkę firmy, która robi pierwsze wrażenie na kliencie.

Chyba chcesz zrobić jak najlepsze pierwsze wrażenie, prawda? A więc pokaż się klientowi już na samym początku z jak najlepszej strony – zaprezentuj się z odpowiednią nazwą firmy instalacyjnej! Pamiętaj, że to często ona zdecyduje o jakimkolwiek zainteresowaniu szczegółami Twojej oferty i nakłoni (lub zniechęci) do dalszej współpracy.

Nie przepuść szansy na przyciągnięcie uwagi klienta przez słabą, nijaką nazwę!

 

Jak nazwać firmę elektryczną? Dobry przykład: ENEVIO

Nazwa o dość uniwersalnym charakterze i zarazem lekkim, miękkim brzmieniu. Za pomocą pierwszej sylaby subtelnie nawiązuje do istoty działalności, do branży elektrycznej i energetycznej. Ostatnia sylaby dodaje nazwie eufonii, czyli przyjemnej fonetycznej urody, co wspiera budowę pozytywnego wizerunku marki.

 

Czas na konkrety. Zobacz jaka powinna być dobra nazwa firmy elektrycznej:

 

1. Wiarygodna

Usługi elektryczne to nie handel pietruszką na straganie. Może brzmi to nieco górnolotnie, ale to działalność, która daje ludziom energię elektryczną niezbędną do życia i pracy. To naprawa awarii, która uniemożliwia wykonywanie podstawowych, codziennych czynności. Poważne sprawy, które należy powierzyć odpowiedzialnym fachowcom. Unikalna nazwa firmy instalacyjnej powinna wzbudzać i kreować klimat profesjonalizmu i zaufania, powinna mówić: „Właśnie my tacy jesteśmy!”. Musi brzmieć odpowiedzialnie i rzeczowo.

 

2. Nasycona konkretem

Nazwa firmy elektrycznej musi być adekwatna do realizowanych na co dzień zleceń. Powinna jasno komunikować odbiorcy z jaką działalnością ma do czynienia. Ale uwaga – ostrzegamy przed pójściem na łatwiznę! Dodanie przyrostka EL z pewnością nie wyróżni Twojej firmy na tle innych funkcjonujących na rynku. Takich firm są setki, tysiące! Proponujemy lepsze, bardziej oryginalne rozwiązanie. Pomyśl o wymiernych korzyściach, jakie możesz zaoferować klientom, jakie potrzeby (związane z elektryką, oczywiście) Twoja firma może zaspokoić. O tym powiedz w swojej nazwie elektrycznej!

 

3. Dźwięczna

Prąd powinien płynąć bezszelestnie. Dziwne dźwięki wydobywające się z gniazdka elektrycznego nie wróżą niczego dobrego. Podobnie jest z Twoją nazwą. Musi być bezszelestna, czyli prosta do wymówienia na głos. Bez językowych zakłóceń utrudniających jej przeczytanie, powtórzenie i zapamiętanie. Nazwa firmy elektronicznej (i nie tylko) – funkcjonuje głównie w wymowie: w rozmowie telefonicznej z klientem, jak i w rozmowie zadowolonego klienta z kolegą, który poleca Twoje usługi. Niech nikt nie ma wątpliwości, jak wymówić Twoją nazwę.

 

4. Bezpieczna

Czyli niezawodna w każdej sytuacji. Kompleksowo zweryfikowana, zanim zostanie wypuszczona na rynek. Chodzi przede wszystkim o weryfikację natury formalno-prawnej – czy aby taka nazwa nie jest zarejestrowana lub wykorzystywana przez inny podmiot. W ten sposób oszczędzisz sobie wielu nieprzyjemności, np. posądzenia o wykorzystywanie czyjejś renomy, marki.

 

5. …Lub stworzona przez fachowców

Znasz się na elektryce, ale masz problem z wymyśleniem chwytliwej nazwy firmy elektrycznej lub instalacyjnej? Zleć to zadanie agencji namingowej. Zapytaj jak nazwać firmę:

     

    Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądanie zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, ul. Kazimierska 37D, 84-230 Rumia. Szczegóły w polityce prywatności.

     

    Komentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.