nazwa cateringu dietetycznego

Nazwa cateringu dietetycznego – przepis na lekkostrawną nazwę [PRZYKŁADY]

Jak nazwać catering dietetyczny, aby trafić w gusta smakowe odbiorców? Poznaj przepis bazujący na sprawdzonych składnikach, z którymi upichcisz pożywną nazwę. W zestawie są też oryginalne przykłady!

 

Cateringi dietetyczne z roku na rok cieszą się coraz większych zainteresowaniem odbiorców. Szybkie tempo życia, brak czasu na przyrządzanie posiłków, a czasem po prostu komfort i wygoda: to kluczowe powody, dla których Polacy coraz częściej zamieniają garnki na dietę pudełkową.

Nic dziwnego, że na rynku usług gastronomicznych coraz więcej firmy oferuje codzienne przygotowanie zdrowych posiłków z dostawą pod drzwi. Coraz więcej startujących firm zadaje sobie też pytanie: jak nazwać catering dietetyczny, aby wyróżnić się w gąszczu innych firm?

 

Oto sprawdzony przepis na dobrą nazwę firmy cateringowej. Składa się na niego pięć starannie wyselekcjonowanych składników:

 

➡ Lekkostrawna

Catering dietetyczny, jak sama jego nazwa wskazuje, powinien bazować na zdrowych, niskokalorycznych składnikach. „Dietetyczny” to między innymi „lekkostrawny”, co z powodzeniem można przenieść na nazwę cateringu.

Lekkostrawna nazwa, czyli łatwa do wypowiedzenia, bez głosek łamiących język, które trudno przechodzą przez gardło. Jednoznaczna w warstwie brzmieniowej, którą każdy odczyta tak samo. Warto pamiętać, że prostotę i atrakcyjność nazwy należą oceniać przede wszystkim przez pryzmat wymowy. Stąd „lekkostrawność” zajmuje tu kluczowe miejsce.

 

➡ Treściwa

Catering dietetyczny to nie fast food. Tu nie ma miejsca na puste kalorie. Zbilansowane posiłki przygotowane w ramach cateringu mają dostarczać odpowiednią ilość białka, węglowodanów oraz tłuszczów, w zależności od charakteru diety.

W nazwie firmy cateringowej kaloriami są treści uchwycone na szyldzie. Taka nazwa powinna zawierać w sobie merytoryczny przekaz w oryginalny sposób nawiązujący do branży i dostępnych w menu produktów. Może komunikować wartości bliskie marce lub korzyści stojące za wyborem tej, a nie innej oferty. Słowem, powinna mówić coś wartościowego, co zapadnie odbiorcy w pamięć.

 

➡ Pozytywnie zaskakująca

Często jednym z motywów wyboru diety pudełkowej, jest monotonia. W domu nie ma czasu na przygotowanie wymyślnych dań, więc ograniczasz menu do kilku tych samych potraw. Wybierając catering oczekujesz różnorodności, czegoś nowego i zaskakującego.

Niech taka również będzie nazwa dla cateringu – niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Zaskakująca świeżym / pomysłowym / oryginalnym uchwyceniem istoty i w ten sposób wyróżniająca się na tle konkurencji. Tak zaskakująca, że klient będzie miał ochotę podzielić się nią z bliskimi.

 

➡ Uniwersalna

Dobry catering dietetyczny zapewnia szeroki wybór opcji dietetycznych: od diet sportowych przez wegańskie aż po diety dla osób z problemami zdrowotnymi.

Niewątpliwym wyzwaniem przy tworzeniu nazwy dla firmy cateringowej jest zamknięcie różnorodności, szerokiego wyboru, w jednej, stosunkowo krótkiej nazwie. Oczywiście, są marki specjalizujące się tylko i wyłącznie w jednym rodzaju diety, np. sportowe lub odchudzające. Jeśli jednak Twoja firma chce kierować się w stronę szerszego grona odbiorców, w nazwie warto postawić na uniwersalny, bardziej pojemny kierunek. Taki, który trafi do klientów szukających zarówno diet sportowych, ketogenicznych, jak i wielu innych.

 

➡ Przygotowana przez specjalistów

Cenione marki cateringowe mają w swoim zespole doświadczonych kucharzy oraz dietetyków, którzy pomagają dobrać odpowiednie składniki, aby stworzyć nie tylko smaczne, ale również zbilansowane posiłki. To ludzie, którzy znają się na rzeczy.

Analogicznie, szukając nazwy dla diety pudełkowej, możesz skorzystać ze wsparcia agencji namingowej, która na co dzień zajmuje się tworzeniem nazw. Jeśli masz już własną koncepcję, pomyśl o konsultacji online, w ramach której Twój pomysł zostanie gruntownie przeanalizowany, aby przekonać się czy spełnia kluczowe założenia stawiane unikalnej nazwie.

 
nazwa firmy cateringowej
 

Mamy za sobą teorię, teraz czas na praktykę, czyli konkretne pomysły na nazwę.

Zobacz ciekawe przykłady nazw cateringu dietetycznego, które karmią wyobraźnię:

 

Nice to Fit You

Nasycona pozytywną energią nazwa fit cateringu bazująca na grze słów. Zamiast klasycznego „miło cię poznać” (nice to meet you), nazwa komunikuje w luźnym tłumaczeniu: „Miło cię uczynić fit”. Nazwa buduje klimat otwartej i przyjaznej marki zapraszającej do świata fit.

 

BestSeler

Seler to jedno ze zdrowszych i zarazem najmniej kalorycznych warzyw. O ile jednak sam seler w nazwie firmy cateringowej nie robiłby szczególnego wrażenia, to już po przekształceniu go w BestSeler – od razu robi się ciekawie. I bestsellerowo.

 

Dietykieta

Nazwa zawierająca w sobie odwołanie do rdzenia działalności, a jednocześnie komunikująca coś ponad samą dietę, za sprawą etykiety płynnie wtopionej w dietę. Dietykieta kreuje wizerunek cateringu, który dba o poziom żywienia, przestrzega żelaznych zasadach żywieniowych.

 

Robin Food

Nazwa diety pudełkowej podchodząca do tematu z przymrużeniem oka. Legenda głosi, że Robin Hood był szlachetnym rozbójnikiem, który zabierał bogatym i dawał biednym. Robin Food również daje (posiłki) tym, którzy nie mają… czasu/ochoty na gotowanie. To łowca nietuzinkowych smaków, który wypowiada wojnę banalnym przepisom i monotonii w kuchni.

 

Dieta Poselska

Dieta poselska to środki finansowe, które przysługują posłowi na pokrycie kosztów poniesionych w związku z wykonywaniem mandatu. Wykorzystanie tego pojęcia w nazwie cateringu dietetycznego zostało wsparte komunikacją nawiązującą do polityki: „Zdrowa dieta, lepsze jutro” / „By jadło się lepiej”. Całość tworzy oryginalny i zapadający w pamięć wizerunek marki.

 

Be Diet

Nazwa fit cateringu firmowanego przez Ewę Chodakowską zasługuje na wyróżnienie z dwóch powodów. Po pierwsze: dzięki swojej zwięzłości: zamknięciu nazwy raptem w dwóch sylabach. Po drugie: poprzez sensowny przekaz wpisany w tak krótką nazwę – jesteś tym, co jesz -> bądź (be) diet. Ponadto razem z nazwą kosmetyków Be Bio tworzy spójną rodzinę nazw.

 

Nadal nie wiesz, jak nazwać catering dietetyczny? Pomyśl o nazwie na wynos, którą dostaniesz w agencji namingowej. Wyślij wiadomość:

    Zapytaj o dobrą nazwę dla Twojej firmy ↴

     

    Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądanie zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, NIP: 5881995800. Szczegóły w polityce prywatności.

     

    Komentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *