nazwa dla marki

Nazwa firmy ma moc! Pięć sposobów wykorzystania nazwy w budowie silnej marki [MEDIA]

Zachęcamy do lektury aktualnego wydania magazynu „Sprawny Marketing”. Znajdziecie w nim nasz tekst o budowie marki z pomocą dobrej nazwy.

Firma i marka. Czasem używamy tych pojęć zamiennie. Tymczasem nie zawsze jedno idzie w parze z drugim. Każda firma ma nazwę, ale nie każda nazwa ma w sobie potencjał budowania wyrazistej marki. Nazwa firmy może pomóc marce wspiąć się na szczyt albo przeciwnie: stoczyć na dno lub pozostać niezauważoną w szarym, jednolitym tłumie.

Potrzeba czasu, pracy i zaangażowania, aby firma wypracowała swoją markę i stała się symbolem, który odbiorcy cenią, lubią, szanują i utożsamiają z określonymi wartościami. Marka powstaje niekiedy latami, ale dobra nazwa firmy może jej w tym pomóc.

Jak nazwa firmy może wspierać proces budowy marki? Sprawdź na konkretnych przykładach w nowym numerze „Sprawnego Marketingu”. Magazyn dostępny jest m.in. w salonach Empik oraz w prenumeracie online na magazyn.sprawny.marketing.

 

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *