Polecamy lekturę najnowszego wydania Magazynu „Online Marketing”. Rozkładamy w nim na czynniki pierwsze nazwy abstrakcyjne.
W otoczeniu tysięcy firm i produktów, z którymi stykasz się na co dzień, gdzie każdy nosi określoną nazwę, czasem znalezienie pomysłu na idealną nazwę dla marki jest nie lada wyzwaniem. Czy taka nazwa już gdzieś funkcjonuje w sieci? Czy nie jest zbyt podobna do innej? Czy nie ograniczy mnie w przyszłości? Stając przed takimi dylematami warto rozważyć interesujący, dający szerokie pole manewru i ostatnio coraz częściej wybierany kierunek: nazwy abstrakcyjne.
Szczegóły w najnowszym numerze Magazynu „Online Marketing”. Magazyn dostępny jest w prenumeracie online na stronie o-m.pl.
Prawie jak w grach komputerowych 🙂 Też zawsze był problem z wyborem najodpowiedniejszej nazwy dla naszej postaci. Oczywiście warto się nad tym zastanowić i wybrać jak najlepszą nazwę. Wg należy głównie pamiętać żeby była ona względnie krótka i łatwo zapadała w pamiętać 🙂