Agencja namingowa

Pomagamy zabłysnąć na rynku z dobrą nazwą firmy.

Tworzymy chwytliwe nazwy dopasowane do konkretnych realiów – raz urzekające kreatywnością, innym razem budujące profesjonalny wizerunek firmy lub samym brzmieniem generujące pożądane dla marki skojarzenia. Jakość dużych agencji namingowych zamykamy w dobrej cenie jednoosobowej działalności.

 

Oferujemy dobrą nazwę, od której zaczyna się mały-wielki biznes:

◼ Nazwa dla firmy

Naming to rzemiosło i zarazem sztuka stworzenia takiej nazwy, która od początku będzie budowała pozytywny wizerunek firmy, promowała markę, wyróżni się na tle konkurencji i przekaże światu kluczowe elementy, wartości, korzyści reprezentowane przez markę. Chcesz właśnie taką nazwę?

◼ Nazwa dla produktu

Nazwa to czołowy, niezmiernie istotny element marki, z którym Twój klient zetknie się na samym początku. Często to właśnie nazwa pozwoli zbudować przewagę konkurencyjną wyróżniając Twój produkt lub usługę z jednolitego tłumu. Też chcesz zrobić dobre pierwsze wrażenie samą nazwą?

 

◼ Systemy nazewnicze – grupy nazw

Nazwy obecne w portfolio firmy powinny należycie ze sobą współgrać, tworzyć zwartą, spójną całość. Dobry, silny system nazewniczy wzmacnia wizerunek marki i ułatwia jej promocję na rynku. Chciałbyś, aby Twoje nazwy mówiły jednym głosem?

◼ Renaming: zmiana nazwy firmy

Renaming, zwłaszcza po wielu latach przywiązania do starej nazwy, to delikatny i trudny proces. Niezależnie jaka jest przyczyna zmiany nazwy, jedno jest pewne: nowa nazwa firmy to szansa na rozwój, możliwość pokazania się z nowej strony. Zamierzasz wykorzystać tę szansę na 100%?

 

Tak, chcę otrzymać niezobowiązującą ofertę

 

Zobacz, jak pracujemy – właśnie tak powstanie Twoja nazwa:

 

 

Każdą nazwę projektujemy i scalamy z profilem działalności w zgodzie z sześcioma fundamentalnymi zasadami namingu. Taka będzie też Twoja nowa nazwa:

unikatowa: Nazwa dla firmy stworzona od podstaw, dopasowana do konkretnych oczekiwań. 100% kreacji, zero szablonów.

łatwa do zapamiętania: Dźwięczna i dobrze brzmiąca. Prosta do wymówienia i zapisania. Bez językowych łamańców.

mocna: Spójna z charakterem działalności, a zarazem wyróżniająca markę na tle innych nazw branżowych.

sprzedażowa: Wyrażająca kluczową obietnicę marki. Akcentująca kluczowe korzyści.

zweryfikowana: Poddana analizie językowej, fonetycznej i semantycznej, po wstępnym badaniu zdolności rejestrowej.

dostępna: Z wolną domeną internetową, niezarejestrowana w takim brzmieniu w KRS przez inny podmiot w kraju.

 

Zapytaj teraz o dobrą nazwę

 

Nie jesteś przekonany, czy w ogóle potrzebna Ci agencja namingowa? [OK, przeczytaj kiedy warto skorzystać ze wsparcia przy tworzeniu nazwy.]

 

Kto zaprojektuje dobre imię Twojej firmy? Konrad Buraczewski: copywriter, od 2014 roku człowiek-agencja namingowa & copywriterska, autor ponad 100 wdrożonych nazw dla firm. Współpracuje z dużymi agencjami reklamowymi oraz tworzy nazwy dla klientów indywidualnych. Właściciel kreatywnego grilla, na którym marynuje zlecenia w odpowiednim pomyśle, przyprawia przyjemną dla zmysłów kreacją, dodaje szczyptę inspirującej perswazji i wrzuca na rozgrzany słowem ruszt.