nazwa firmy budowlanej

Oryginalne nazwy firm budowlanych, które budują klimat [PRZYKŁADY]

Naming od Glazurowego Wybrzeża po San Remont. Zapraszamy na wyprawę szlakiem pomysłowych nazw firm remontowo-budowlanych.

Nazwa dla firmy budowlanej nie może powstać z przypadku. Biorąc pod uwagę, że będzie służyła latami (oby jak najdłużej) nie powinna być zlepkiem losowo wybranych słów z przyrostkiem lub przedrostkiem BUD. W ten sposób na pewno nie zrobi dobrego pierwszego wrażenia. O tym jak nazwać firmę remontowo-budowlaną unikając członu BUD pisaliśmy już na blogu. [Kliknij, aby przeczytać artykuł.] Tym razem zachęcamy do zainspirowania się innymi pomysłami prezentując ciekawe przykłady nazw firm remontowych. Sami zobaczcie, jak można nazwać swoją działalność!

 

Glazurowe Wybrzeże

Wyprawę nazewniczym szlakiem zaczynamy od remontu łazienki. I to nie byle jakiego. Bo przecież w remoncie łazienki tak naprawdę nie chodzi o zwykłą wymianę kafli. Chodzi o stworzenie odpowiedniego klimatu do kąpieli, nastrojowej atmosfery, gdzie aż chce się zanurzyć w wannie wypełnionej pianą lub wziąć orzeźwiający prysznic… I tu pojawia się na horyzoncie Glazurowe Wybrzeże! Nazwa firmy nie dość, że czytelnie nawiązuje do układania glazury, to przede wszystkim mówi o tworzeniu fascynującego klimatu, przeniesienia cząstki Lazurowego Wybrzeża do naszej łazienki. Aż chce się myć!

 

Piąta klepka

Jeśli komuś brakuje piątej klepki to nie jest dobrze. Znaczy, że jest delikatnie ujmując: nierozgarnięty, niespełna rozumu. A więc piąta klepka to coś ważnego, istotnego. Mądrego i sensownego. Coś, co warto mieć! Takie właśnie skojarzenia zakodowane są w nazwie firmy remontowo-budowlanej realizującej drewniane podłogi, układającej tzw. klepki podłogowe. Piąta klepka od klepek. Mądrze i z pomysłem!

 

Mąż na godziny

Dość kontrowersyjna nazwa firmy, ale dla pobudzenia szarych komórek – warto, aby znalazła się w tym zestawieniu. Prawda jest taka, że owszem, może przywoływać pikantne skojarzenia. Ale mąż to przecież nie tylko to-i-owo. Mąż to też drobne naprawy domowe, pomalowanie ściany w sypialni czy wywiercenie kilku otworów na obrazy. Zdolny technicznie mąż to nawet remont całej łazienki! A w dzisiejszych czasach mamy coraz więcej samotnie mieszkających singielek, jak i starszych osób, które nie są w stanie wykonać takich napraw samodzielnie. I tu z pomocą przychodzi Mąż na godziny. To oryginalny przykład nazwy typu skojarzeniowo-symbolicznego.

 

Wall Done

„Well done!” – powiedział po angielsku klient do majstra robiącego mu remont. Po polsku znaczyłoby to „Dobra robota!”. A tu, w nazwie firmy remontowej mamy „Wall” zamiast „Well”, czyli: mur, ścianę. W domyśle: malowanie ścian, układanie glazury (na ścianach), robienie ścianek działowych. Fajne i sprytne nawiązanie do specyfiki działalności i jednocześnie obietnica zawarta w nazwie: wykonanie dobrej roboty.

 

Mur-Beton

Na pierwszy rzut oka wydawałoby się: klasyczna nazwa opisowa. Firma zajmująca się „murarką” i wszystkim, co związane z betonem. Ale, ale! Oprócz dosłownego znaczenia „mur-beton” to przecież frazeologizm oznaczający coś na pewno, bez wątpienia. Na sto procent. Tym samym firma nosząca taką nazwę mówi nam nie tylko o branży budowlanej, ale również o solidności, jakości oferowanych usług. Na mur-beton właśnie o to tu chodzi.

 

San Remont

I na koniec naszej wyprawy szlakiem nazw firm budowlanych ponownie przenosimy się w ciepłe, nadmorskie rejony. Tym razem do włoskiego San Remo, a precyzyjniej: San Remontu (swoją drogą położonego w bliskim sąsiedztwie Lazurowego Wybrzeża). San Remo to ciepły śródziemnomorski klimat, radość, słońce, a więc pozytywne skojarzenia tworzące atmosferę firmy wnoszącej (po remoncie) radość do naszego mieszkania.

 

Brakuje Ci czasu lub pomysłu na tworzenie nazwy dla firmy budowlanej? Wypełnij poniższy formularz i zapytaj o nazwę dla siebie w agencji namingowej.

Twój podpis

Adres email

Szukam nazwy dla...

Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zapytania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, ul. Kazimierska 37D, 84-230 Rumia.

 

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *