nazwa firmy budowlanej

Oryginalne nazwy firm budowlanych, które budują klimat [PRZYKŁADY]

Naming od Glazurowego Wybrzeża po San Remont. Zapraszamy na wyprawę szlakiem pomysłowych nazw firm remontowo-budowlanych.

Nazwa dla firmy budowlanej nie może powstać z przypadku. Biorąc pod uwagę, że będzie służyła latami (oby jak najdłużej) nie powinna być zlepkiem losowo wybranych słów z przyrostkiem lub przedrostkiem BUD. W ten sposób na pewno nie zrobi dobrego pierwszego wrażenia. O tym jak nazwać firmę remontowo-budowlaną unikając członu BUD pisaliśmy już na blogu. [Kliknij, aby przeczytać artykuł.] Tym razem zachęcamy do zainspirowania się innymi pomysłami prezentując ciekawe przykłady nazw firm remontowych. Sami zobaczcie, jak można nazwać swoją działalność!

 

Glazurowe Wybrzeże

Wyprawę nazewniczym szlakiem zaczynamy od remontu łazienki. I to nie byle jakiego. Bo przecież w remoncie łazienki tak naprawdę nie chodzi o zwykłą wymianę kafli. Chodzi o stworzenie odpowiedniego klimatu do kąpieli, nastrojowej atmosfery, gdzie aż chce się zanurzyć w wannie wypełnionej pianą lub wziąć orzeźwiający prysznic… I tu pojawia się na horyzoncie Glazurowe Wybrzeże! Nazwa firmy nie dość, że czytelnie nawiązuje do układania glazury, to przede wszystkim mówi o tworzeniu fascynującego klimatu, przeniesienia cząstki Lazurowego Wybrzeża do naszej łazienki. Aż chce się myć!

 

Piąta klepka

Jeśli komuś brakuje piątej klepki to nie jest dobrze. Znaczy, że jest delikatnie ujmując: nierozgarnięty, niespełna rozumu. A więc piąta klepka to coś ważnego, istotnego. Mądrego i sensownego. Coś, co warto mieć! Takie właśnie skojarzenia zakodowane są w nazwie firmy remontowo-budowlanej realizującej drewniane podłogi, układającej tzw. klepki podłogowe. Piąta klepka od klepek. Mądrze i z pomysłem!

 

Mąż na godziny

Dość kontrowersyjna nazwa firmy, ale dla pobudzenia szarych komórek – warto, aby znalazła się w tym zestawieniu. Prawda jest taka, że owszem, może przywoływać pikantne skojarzenia. Ale mąż to przecież nie tylko to-i-owo. Mąż to też drobne naprawy domowe, pomalowanie ściany w sypialni czy wywiercenie kilku otworów na obrazy. Zdolny technicznie mąż to nawet remont całej łazienki! A w dzisiejszych czasach mamy coraz więcej samotnie mieszkających singielek, jak i starszych osób, które nie są w stanie wykonać takich napraw samodzielnie. I tu z pomocą przychodzi Mąż na godziny. To oryginalny przykład nazwy typu skojarzeniowo-symbolicznego.

 

Wall Done

„Well done!” – powiedział po angielsku klient do majstra robiącego mu remont. Po polsku znaczyłoby to „Dobra robota!”. A tu, w nazwie firmy remontowej mamy „Wall” zamiast „Well”, czyli: mur, ścianę. W domyśle: malowanie ścian, układanie glazury (na ścianach), robienie ścianek działowych. Fajne i sprytne nawiązanie do specyfiki działalności i jednocześnie obietnica zawarta w nazwie: wykonanie dobrej roboty.

 

Mur-Beton

Na pierwszy rzut oka wydawałoby się: klasyczna nazwa opisowa. Firma zajmująca się „murarką” i wszystkim, co związane z betonem. Ale, ale! Oprócz dosłownego znaczenia „mur-beton” to przecież frazeologizm oznaczający coś na pewno, bez wątpienia. Na sto procent. Tym samym firma nosząca taką nazwę mówi nam nie tylko o branży budowlanej, ale również o solidności, jakości oferowanych usług. Na mur-beton właśnie o to tu chodzi.

 

San Remont

I na koniec naszej wyprawy szlakiem nazw firm budowlanych ponownie przenosimy się w ciepłe, nadmorskie rejony. Tym razem do włoskiego San Remo, a precyzyjniej: San Remontu (swoją drogą położonego w bliskim sąsiedztwie Lazurowego Wybrzeża). San Remo to ciepły śródziemnomorski klimat, radość, słońce, a więc pozytywne skojarzenia tworzące atmosferę firmy wnoszącej (po remoncie) radość do naszego mieszkania.

 

Brakuje Ci czasu lub pomysłu na tworzenie nazwy dla firmy budowlanej? Wypełnij poniższy formularz i zapytaj o nazwę dla siebie w agencji namingowej.

Twój podpis

Adres email

Szukam nazwy dla...

Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądanie zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, ul. Kazimierska 37D, 84-230 Rumia.

 

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *