nazwa firmy handlowej

Tworzenie nazwy dla firmy handlowej – czysta poezja namingu

Odkrywamy prosty sposób na stworzenie nazwy dla firmy handlowej (i nie tylko)! Żeby było oryginalnie, dziś serwujemy przepis wierszem.

Pan Janusz miał kurnik, gdzie każdego ranka
Podbierał jajka kurom na omlet do śniadanka.
A może jaja sprzedać, zarobić złotóweczki?
„Będzie na połówkę, miast jednej ćwiarteczki”

Ludzie o ten nabiał ciągle go pytali
Więc biznes otworzył, wypłynął na fali!
Złożył dokumenty, załatwił formalności,
Tylko wciąż nie wiedział, jak tę firmę ochrzcić.

„Wiem, to będzie Kurex!” – wpadł któregoś razu
Ale to tandetą pachniało od razu.
Jajcarz, jajarz, jajnik – myślał o poranku
Myślał i główkował ciągle bez przestanku.

Prosił swoją żonę, by nazwę firmy wymyśliła
„Chłopie, nie mam czasu!” – szybko go spławiła.
Córeczce obiecał zwiększyć kieszonkowe
w zamian za pomysły na nazwę gotowe.

Ciągle nie miał nazwy, ciągle ją wybierał,
aż ktoś go skierował do copywritera.
Spec od nazw upichcił kilka propozycji
Janusz wybrał jedną, rad z tej ekspedycji!

I tak zdobył nazwę o sile maczugi,
Dobre Imię Firmy poleca swe usługi!

[Napisz] lub zadzwoń po nazwę dla Twojej firmy!

Twój podpis

Adres email

Szukam nazwy dla...

Serwis DobreImieFirmy.pl szanuje i chroni dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik wysyłając wiadomość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądanie zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Konrad Buraczewski Kreacja Copywriting, ul. Kazimierska 37D, 84-230 Rumia.

 

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *